Uusi vuosi ja uudet tuulet. Respecta Oy lähtee muutosmatkalle kohti uutta ottobock.care -brändiä. Kaiken taustalla on Respectan liiketoiminnan ja olemassaolon oikeutus – mahdollistamme asiakkaidemme itsenäisen elämän. Tämä tarkoittaa kustannustehokkaita, elämänlaatua parantavia sekä vaikuttavuudeltaan parhaiden ratkaisujen tuottamista. Uudella brändillä halutaan tuoda näkyväksi kehittymistä nykyaikaiseksi terveysteknologiayritykseksi ja viestiä yrityksen kyvystä vastata asiakkaiden, sekä toimintaympäristön haasteisiin tulevaisuudessa.
Asiakkaille ilmemuutos näkyy vähitellen eri asiayhteyksissä, sillä olemme sitoutuneita kestävään kehitykseen ja haluamme muuttaa brändin näkyviä osia kestävästi.
1940-luvulla alkanut tarinamme liikkumisen mahdollistamisen parissa jatkuu edelleen, jatkossa vain uuden ilmeen alla. Brändityö pohjautuu asiakkaidemme toiveisiin ja tarpeisiin. Ottobock.care on helposti lähestyttävä, asiakkaita sydämellään ja ammattitaidolla palveleva kumppani. Se on myös globaalia yhteistyötä, ammattitaidon jakamista ja jatkuvaa kehitystä, sekä tutkimustietoon ja teknologiaan luottavaa tekemistä.
Asiakaskokemus keskiössä
Panostamme erityisesti erinomaisen asiakaskokemuksen toteutumiseen toimintamme kaikissa vaiheissa. Tarjoamme tutkittuja, laadukkaita ja oikea-aikaisia ratkaisuja pitäen asiakkaidemme tarpeet kaiken toimintamme ytimessä.
”Brändimuutos pohjautuu visioomme olla asiakkaiden arvostama ensisijainen kumppani. Erinomainen asiakaskokemus, kestävien asiakassuhteiden rakentaminen ja oikeanlaiset ratkaisut ovat avainasemassa tavoitteiden saavuttamisessa. Asiakkaiden ja toimintaympäristön muutokset toimivat meille kehityksemme suunnannäyttäjänä”, kertoo Respecta Oy:n toimitusjohtaja Sasu Leskelä.