Asiakaskokemuksen ja apuvälineen vaikuttavuuden mittaaminen Respectassa


Tavoitteenamme on tarjota apuvälineitä ja palveluita, jotka parantavat toimintakykyä ja auttavat käyttäjää elämään itsenäistä ja laadukasta elämää. Palveluprosessimme mukaisesti haluamme myös tietää, kuinka olemme tavoitteessamme onnistuneet. Kysymme säännöllisesti asiakkaidemme mielipidettä palveluidemme laadusta sekä tuotteidemme sopivuudesta ja vaikuttavuudesta ammattitaitomme, tuotteidemme, palveluidemme ja prosessiemme laadun kehittämiseksi.

Keräämme säännöllisesti tietoa asiakastyytyväisyydestä ja kehitämme toimintaamme sekä prosessejamme annettujen vastausten perusteella jatkuvasti. Asiakaskokemusta (NPS, net promoter score) ja vaikuttavuutta mitataan Respectan vastaanoton asiakkailta tekstiviestillä, myymälöiden asiakkailta myymälässä olevilla tableteilla sekä terveydenhuollon organisaatiolta sähköpostilla.

Respectan kysely apuvälineen vaikuttavuudesta pohjautuu kansainväliseen QUEST-mittaristoon, joka antaa arvokasta tietoa apuvälineratkaisun sopivuudesta, käytöstä ja vaikuttavuudesta. Vaikuttavuuden mittaamisen avulla Respecta pystyy entistä paremmin arvioimaan sekä raportoimaan asiakkaillemme apuvälinetarvetta sekä apuvälineratkaisujen hyötyjä.  

Lähetämme asiakkaillemme tekstiviestillä kyselylinkin neljä viikkoa apuvälineen luovutuksen jälkeen. Kyselyyn vastaaminen on ilmaista. Käytämme asiakkailtamme kerättyä palautetta sisäisesti palvelumme ja apuvälineratkaisujen kehittämiseen. Asiakaskokemus- ja vaikuttavuuskyselyssä kerättyyn tietoon ei liitetä asiakkaan henkilötietoja, ja tiedoista ei muodostu erillistä henkilörekisteriä.

Voit myös antaa tuotteisiimme tai palveluumme liittyvää palautetta ja reklamoida verkkolomakkeen kautta.