Asiakasreklamaatio ja palaute
Voit antaa palautetta ja reklamoida tuotteesta tai palvelusta. Kuulemme myös mielellämme kehitystoiveita ja -ehdotuksia palveluihimme liittyen. Reklamaatio ohjautuu tuotteesta tai palvelusta vastaavalle henkilölle. Jos haluat meidän ottavat yhteyttä, muistathan ilmoittaa myös yhteystietosi sekä mahdollisen organisaation, jonka edustajana toimit.
Reklamaation sujuvoittamiseksi olisi hyvä saada mahdollisimman tarkka kuvaus aiheesta, kuva tuotteesta (kuva 1), viasta tai vauriosta (kuva 2) ja mahdollisesta tuotekilvestä/sarjanumerosta (kuva 3) sekä toiveesta asian korjaamiseksi.
Saat meiltä 24 tunnin aikana vastauksen reklamaatioon liittyen sähköpostilla, missä pyydämme kuvia tuotteesta, viasta tai vauriosta ja mahdollisesta tuotekilvestä/sarjanumerosta.
Voit toimittaa reklamaation meille sähköpostilla osoitteeseen palaute@respecta.fi tai alla olevalla lomakkeella.
Reklamaation lähettäminen sähköpostitse:
Lisää viestiisi
- Palautteenantajan nimi
- Palautteenantajan sähköposti
- Palautteenantajan puhelinnumero
- Laskun tai lähetteen numero
- Tuotekoodi
- Kuvaus aiheesta sekä toive asian korjaamiseksi
Lisää sähköpostin liitteeksi kuva tuotteesta (kuva 1), viasta tai vauriosta (kuva 2) ja mahdollisesta tuotekilvestä/sarjanumerosta (kuva 3).
Toimita reklamaatio meille sähköpostilla osoitteeseen palaute@respecta.fi.